Kontakt: 665 438 537 | kontakt@softskills.edu.pl

Oferta dla firm

Klientom biznesowym proponujemy zamknięte szkolenia, konsultacje oraz wsparcie w trakcie firmowych procesów.

Szkolenia

Szkolenia są formą zdobywania nie tylko wiedzy, ale także - jeśli nie przede wszystkim - konkretnych umiejętności. Zwłaszcza, kiedy mają aktywną warsztatową formę i wykorzystują naukę przez doświadczenie. W biznesie stały rozwój i ciągłe podnoszenie kompetencji wpływa na potencjał firmy, a także na jej wizerunek - i wśród pracowników, i klientów przedsiębiorstwa. Pozwala także na bycie o krok przed innymi, zwłaszcza jeśli zdobyte kompetencje zostaną od razu wdrożone.

Poniższe tematy są najczęściej wybieranymi obecnie propozycjami. Każda z opcji jest tu rozpisana ogólnie, natomiast po badaniu potrzeb wybieramy dokładny kierunek, w którym ma pójść szkolenie i aspekt, w jakim ma zostać rozpatrzony dany temat.

Komunikacja interpersonalna

W jaki sposób efektywnie się porozumiewać - w zespole, z klientem, w trudnych sytuacjach. Jakie są teorie komunikacji, a jak sprawdzają się one w praktyce. W jaki sposób przekazywać informacje zwrotne - także te negatywne. To tylko niektóre z zagadnień, które mieszczą się w tym temacie, a są niezwykle istotne w pracy z innymi ludźmi.

Praca zespołowa

Wspólny cel, ustalone kroki działania, przypisane role, a jednak w trakcie pracy pojawiają się trudności. z czego wynikają i jak sobie z nimi poradzić, by zrealizować wyznaczone zadania? Jak współpracować, kiedy zespół działa nad tym samym celem na odległość? Umiejętność pracy zespołowej jest obecnie niezwykle cenioną i poszukiwaną kompetencją.

Kontakt z klientem

Każdy klient jest inny - na inne rzeczy reaguje, inne komunikaty zostają mu w w pamięci, ma inne potrzeby. Jest oczywiście parę uniwersalnych zasad kontaktu z klientem, natomiast nic nie zastąpi obserwacji i umiejętności indywidualnego podejścia do konkretnej osoby.

Stres

Sytuacje stresowe pojawiają się w różnych momentach pracy. Mogą być spowodowane zmianami w firmie, zwiększeniem odpowiedzialności, nowymi obowiązkami, trudnym i obciążającym projektem. Im bardziej pracownicy będą zestresowani, tym trudniej będzie im efektywnie wykonywać swoje zadania.

Konflikty

Konflikty w zespole są nieuniknione. Mogą być słabsze lub intensywniejsze, rzadsze lub częstsze, ale zawsze przekładają się na pracę całego teamu i jego wyniki. Dlatego warto wiedzieć, w jaki sposób rozwiązywać pojawiające się konflikty oraz jak zapobiegać kolejnym.

Trening kreatywności

Kreatywność jest niezbędna na wielu różnych stanowiskach. Jednak jako dorośli często myślimy schematycznie i działamy rutynowo. Dlatego warto skorzystać z możliwości pobudzenia kreatywności. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich metod, pomysły będą różnorodniejsze, częstsze i ciekawsze.

Wsparcie dla firm

Wsparcie dla firm polega na bezpośrednim udziale w danym procesie firmowym w roli określonej przez Klienta - np. jako obserwator lub wsparcie rekrutera. Dzięki temu mamy możliwość zarówno szerszej obserwacji, jak i natychmiastowej pomocy podczas toczącego się procesu.

01. ETAP 1

Zaczynamy od zbadania potrzeb. Analizujemy obecną sytuację i planujemy, w czym dokładnie wsparcie SoftSkills ma pomóc - jakie efekty mają zostać osiągnięte.

02. ETAP 2

Następnie ustalamy szczegóły wsparcia - czas jego trwania, formę, dokładne zasady realizacji danego zadania.

03. ETAP 3

Wsparcie - w zależności od ustaleń może mieć formę udziału w rekrutacji, negocjacji z klientem trudnej reklamacji itp. Może odbywać się jednorazowo lub cyklicznie.

04. ETAP 4

Ewaluacja wsparcia - weryfikacja czy określony cel został osiągnięty. Konsultacja kończąca wsparcie z danego zakresu

Konsultacje dla pracowników i pracodawców

Konsultacje skierowane są do właścicieli firm, menedżerów, rekruterów, a także innych pracowników, w zależności od określonych w firmie obowiązków. Konsultacje mają formę indywidualną. Podczas spotkań analizujemy wybrany temat i szukamy odpowiedzi na pojawiające się pytania. Konsultacja może być jednorazowa lub w razie potrzeby istnieje możliwość umówienia siebie bądź pracownika na cały cykl konsultacji.

Delegowanie zadań

Motywowanie pracowników

Rekrutacja pracowników

Wewnętrzny PR

Zarządzanie zespołem

Zwalnianie pracownika

FAQ

Jak zamówić szkolenie?

Wyślij maila na adres: kontakt@softskills.edu.pl lub zadzwoń pod numer: 665 438 537. Powiedz, jaki temat Cię interesuje, dla jakiego zespołu, ile czasu chcesz, żeby trwało szkolenie. Jeśli ustalimy podstawowe szczegóły, przeprowadzone zostanie dokładne badanie potrzeb - jego zakres i forma będzie do ustalenia - żeby szkolenie dało mierzalne rezultaty.

Kto odpowiada za salę szkoleniową/catering?

Organizacja oraz opłaty za salę szkoleniową i catering leżą po Twojej stronie.

Czy możliwe są szkolenia wyjazdowe?

Jeśli chcesz zabrać swój zespół na szkolenie wyjazdowe, także kilkudniowe, jak najbardziej istnieje taka możliwość. Zamawiając szkolenie, zaznacz ten fakt i podaj planowane miejsce szkolenia.

Jak skorzystać ze wsparcia?

Wyślij maila na adres: kontakt@softskills.edu.pl lub zadzwoń pod numer: 665 438 537. Powiedz z jakiego dokładnie zakresu potrzebujesz wsparcia i na czym chcesz, żeby polegało.

W jaki sposób umówić się na konsultacje?

Wyślij maila na adres: kontakt@softskills.edu.pl lub zadzwoń pod numer: 665 438 537. Ustalimy wtedy wszystkie szczegóły.

Jaki jest koszt szkoleń/konsultacji/wsparcia?

Wszystkie koszty wyceniane są indywidualnie w zależności od Twoich potrzeb i oczekiwań, w tym czasu trwania danej usługi, ilości osób i innych czynników.

W jaki sposób realizowane są konsultacje?

Spotkania mogą odbywać się stacjonarnie w Twojej siedzibie lub w innym wybranym przez Ciebie miejscu, mogą także mieć formę online, np. poprzez Skypa.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, wystawiamy fakturę VAT.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadaj pytanie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.